Vi kvalitetssikre løbende vores kunders tilfredshed via et:

Professionelt webbaseret spørgeskema

 Tilfredshedsundersøgelse

Nedenstående vist status d.d. hvor 52 kunder har svaret på vores skema. Se henvisning til det opdateret og komplette skema HER

Tilfredsundersøgelser

Vi er først tilfredse, – når vores kunder er tilfredse

Vi vil derfor godt vide, hvad der har været godt og dårligt, og om der er noget, som vi kan gøre bedre. Det er med til at sikre, at vores rådgivning er kompetent, og at vores kunder er klædt ordentligt på til at træffe de rigtige valg under byggeriet. Ligeledes er det vigtigt for os, at kemien med byggerådgiveren er i orden.

Vi undersøger derfor vores kunders tilfredshed efter hvert enkelt projekt/rådgivningsopgave ved, at spørge ind til kundens opfattelse af forløbet på et digitalt spørgeskema, som vi udsender på mail. Skemaet er udarbejdet i samarbejde med firmaet Enalyzer, som er et markedsledende firma inden for online software til spørgeskemaundersøgelser. Læs mere om Enalyzer HER

Her vurderer vores kunder blandt andet om vi leverer til tiden, – er faglige dygtige, – samlet set er tilfredse med vores indsats m.m. Klik for at se nogle af de spørgsmål vi stiller til vores kunder, samt live opdaterede resultater fra de forgående spørgeskemaer HER

Vi har ikke mulighed for efterfølgende, når en kunde først har svaret på skemaet enten, at slette det eller rette i det. Alle skemaer bliver en del af den samlede gennemsnitscore.

Du kan også sende ris eller ros på mail til info@klahn-arkitekter.dk.

En byggeopgave hos os skal være en god oplevelse, hvor kunden føler sig i gode hænder LÆS MERE