Hvem er Klahn Arkitekt & Byggerådgivning?

Vi er 2 brødre som har etableret firmaet Klahn Arkitekt & Byggerådgivning fordi vi brænder for, at gøre en forskel i dansk byggeri. Herunder få god byggerådgivning og kvalitet tilbage.

Vi er specialisereret i rådgivning til private bygherre, som er vores primære arbejdsområde, hvor vi tilsammen har mere end 30 års erfaringer, som nu står til din rådighed. Vi har dog også opgaver for professionelle kunder.

Vores rådgivning er primært lokaliseret på Sjælland, men vi tager gerne rådgivningsopgaver i andre dele af Danmark. Vi er et firma/tegnestue der rådgiver og projekterer større og mindre rådgivningsopgaver for private kunder. Men også ejer – og andelsboligforeninger, investorer, kommuner og advokater.

Vi er vant til at tage hånd om de mange særlige spørgsmål og udfordringer, som den private bygherre står med og løse de mange forskellige opgaver, der dukker op. Vi kan rådgive om alt fra idé over byggekontrakt til færdigt byggeprojekt og er vant til at vejlede og guide kunden igennem alle de spørgsmål, de skal tage stilling til.

LÆS OGSÅ: Forvent lidt mere, – om vores rådgivning
LÆS OGSÅ: Hvad kan du forvente dig, – dig som kunde

Grundighed og overblik:

Nøgleordene for vores arbejde er grundighed, overblik og mange års speciel erfaring med at rådgive den private boligejer trygt gennem deres byggeprojekter.

Det er vigtigt for os at gøre vores bedste for at imødekomme kunden og vejlede igennem byggeprocessen fra start til slut og undgå de faldgruber, der er i byggebranchen.

  • Vi er derfor uvildige i vores tilgang til byggerådgivningen og står på kundens side byggesagen igennem
  • Vi udfører 90 procent af byggesagen selv og arbejder kun sammen med byggefirmaer, som vi selv har erfaring med og tillid til
  • Vi er dedikerede til vores kunder og går op i, at vores kunder får udført lige præcis det arbejde, som de har visioner om, og tilfredse ved sagens afslutning.

 

Tilfredsheden undersøger vi ved afslutningsvist i byggeforløbet/rådgivningen ved at udsende et spørgeskema. Således kan vi løbende måle vores kunders tilfredshed, samt blive bedre til vores arbejde, og målrette vores rådgivning præcist til vores kunders tilfredshed. Læs mere om tilfredshedsundersøgelser længere nede på siden.

LÆS OGSÅ: Om vores kompetencer
LÆS OGSÅ: Din garanti, – sådan arbejder vi

Værdier og faglighed fra Bolius:

Klahn Arkitekt & byggerådgivning viderefører de gode værdier og fagligheden fra Bolius succesfulde rådgivningsafdeling, som Bjørn Klahn var med til at bygge op fra grunden af.

Til det formål bruger vi et unikt BOLIUS koncept, som er udviklet af Bjørn Klahn over 11 år for den private boligejer. Konceptet er gennemprøvet og sørger for sikker håndtering af byggeprocessen fra start til slut. Som den første ansatte i afdelingen var det Bjørns ansvar at lægge niveauet for kundeservice og faglighed, og i mere end 11 år derefter hjalp Bjørn mere end 300 private boligejere igennem deres byggeprojekter.

Endvidere har Bjørn skrevet været med i mange Bolius inspirerende artikler samt udtalt sig til diverse presse. Se artikler under menu “gode byggeråd”.

Alle byggefaser er veldokumenterede og effektivt sat i system. Kunden ved hvad han/hun får for pengene, og hvilken rolle de selv skal spille. Kunden kan derfor trygt overlade processen til os og holde fokus i det daglige virke.

Vi kvalitetssikre løbende vores kunders tilfredshed

Vi er først tilfredse, når kunden er tilfreds.

Vi vil derfor godt vide, hvad der har været godt og dårligt, og om der er noget, som vi kan gøre bedre. Det er med til at sikre, at vores rådgivning er kompetent, og at vores kunder er klædt ordentligt på til at træffe de rigtige valg under byggeriet. Ligeledes er det vigtigt for os, at kemien med byggerådgiveren er i orden

Vi undersøger derfor vores kunders tilfredshed efter hvert enkelt projekt/rådgivningsopgave ved, at spørge ind til kundens opfattelse af forløbet på et digitalt spørgeskema, som vi udsender på mail.

Her vurderer vores kunder blandt andet om vi leverer til tiden, – er faglige dygtige, – samlet set er tilfredse med vores indsats m.m. Klik for at se nogle af de spørgsmål vi stiller til vores kunder, samt live opdaterede resultater fra de forgående spørgeskemaer, – SE KUNDESPØRGSMÅL OG RESULTAT FRA VORES SPØRGESKEMA HER

Du kan også sende ris eller ros på mail til info@klahn-arkitekter.dk.

En byggeopgave hos os skal være en god oplevelse, hvor kunden føler sig i gode hænder LÆS MERE